A versenyről

A Mastercard – év bankja program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok versenye.
A hangsúly a hétköznapi ember által igénybe vett szolgáltatásokra helyeződik, így az értékelés nem vonatkozik a kizárólag egyedi igényekre épülő, személyes tanácsadásra (private banking), valamint a vállalati pénzügyi szolgáltatásokra (corporate banking). A bankok fiókjai külön nem versenyeznek.

A program főtámogatójára való tekintettel kizárólag bankkártya termékkel nem lehet nevezni egyik kategóriában sem.

2016-ban fordulóponthoz érkezett a „Mastercard – év bankja” verseny Magyarországon.

Mi változik?

  • átláthatóbb értékelési rendszer
  • közönségszavazás videómegjelenés alapján
  • átdolgozott kategóriák, rendhagyó díjátadó

Ebben az évben az alábbi kilenc kategóriában várjuk a pályázatokat:

  1. Az év bankja
  2. Az év leginnovatívabb bankja
  3. Az év bankára
  4. Az év lakossági hitelterméke
  5. Az év lakossági megtakarítási terméke
  6. Az év lakossági számlacsomagja
  7. Az év társadalmilag felelős bankja
  8. Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze
  9. Az év legrokonszenvesebb bankja

„Az év bankára” címre legméltóbb szakembert – a hagyományokhoz híven – idén is maguk a bankárok választják meg, „Az év legrokonszenvesebb bankja” kategóriáról pedig a közönség dönthet. A további hét kategóriában neves szakemberekből álló független szakzsűri szavaz majd.

Az idei évben minden zsűritag csak egyetlen kategóriában adhatja le a voksát, viszont alaposabb, pontszám alapú értékelést várunk el. Mind a hét szakzsűri névsora a szavazást követően lesz majd megtekinthető.