A versenyről

A Mastercard 16 éve hívta életre az Év Bankja versenyt, mely a magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje.
A program az évek során sokat változott, és az idén teljes mértékben átalakul. A változás a verseny folyamatát és a kategóriákat egyaránt érinti. A korábbiaktól eltérően a szervezők már a pályázatok leadásának határideje előtt bő fél évvel meghirdetik az aktuális kategóriákat. Ezek között több újdonsággal is találkozhatunk 2021-ben: a verseny történetében most először lehet vállalati termékkel és szolgáltatással nevezni, első alkalommal díjazzák a legjobb kártyadesignt és a leginnovatívabb marketingkommunikációs kampányt is. A fókusz továbbra is az innováción, az ügyfélélményen és a lakossági szolgáltatásokon marad. 

A megújult szempontrendszer és a magas presztízsű szakmai zsűri névsora is publikus lesz nem sokkal a kategóriák kihirdetését követően. A versenyt lezáró gálán adják át az Év Bankja 2021 fődíjat is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek. A verseny célkitűzése és küldetése továbbra sem változott: kiemelni és reflektorfénybe állítani azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és példaértékű kezdeményezésekkel vannak jelen a hazai piacon.

Ebben az évben az alábbi 9 kategóriában hirdetünk eredményt:

  1. Az év bankja
  2. Az év mobilbanki megoldása
  3. Az év lakossági ajánlata
  4. Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja
  5. Az év UX megoldása
  6. Az év marketingkommunikációs kampánya
  7. Az év társadalmi kezdeményezése
  8. Az év fenntartható bankja
  9. Az év kártyadesignja