AZ ERSTE BANK LETT AZ ÉV BANKJA – Idén tizedik alkalommal rendezték meg a MasterCard – év bankja versenyt

Budapest, 2015. november 17. – Az Erste Bank lett idén a MasterCard – év bankja verseny fődíjasa. A pénzintézet nyerte el az „Év leginnovatívabb bankja” címet is.

Idén tizenegy kategóriában nyújthattak be pályázatot a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. 2015-ben 70 pályázat érkezett 13 pénzintézettől.

Eölyüs Endre, a MasterCard Europe igazgatója a verseny kapcsán elmondta:

„Örömmel láttuk, hogy az idei, jubileumi „Év bankja” versenyben Az év leginnovatívabb bankja volt a legnépszerűbb kategória. Ez is azt bizonyítja, hogy a magyar bankok felismerték az innováció fontosságát és igyekeznek kiszolgálni az átalakuló ügyféligényeket. A digitális eszközök térhódítása megállíthatatlan, és ez a változás a hétköznapjainkat is meghatározza: a banki ügyeket ma már a tömegközlekedési eszközökön utazva is elintézhetjük, hiszen a mobileszközünk segítségével vásárolhatunk, utalhatunk és biztonságosan fizethetünk. A jövő még számos olyan újító technológiát tartogat, amelyet a pénzintézetek sem hagyhatnak figyelmen kívül.”

Az év lakossági mobileszköz alkalmazása kategóriában idén az OTP Bank lett az első, a Simple szolgáltató és bank független mobilkereskedelmi alkalmazásával. Az OTP Bank egy további kategóriában is az első helyen végzett: A pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank díjat is nekik ítélte a független szakmai zsűri.

Az UniCredit Bank bizonyult a legjobbnak Az év lakossági hitelterméke kategóriában, Stabil Kamat jelzáloghitel termékével. A pénzintézet első helyen végzett Az év lakossági megtakarítási terméke kategóriában is, valamint a bank kereskedelemfinanszírozási területének vezetője, Somlai Gergely nyerte Az év ifjú bankára címet.

Az egyik legnépszerűbb kategória idén Az év lakossági számlacsomagja volt, ebben a kategóriában a Raiffeisen Bank lett az első Díjnullázó Plusz számlatermékével.

Töretlenül, immár 5. éve első a MagNet Bank Az év társadalmilag felelős bankja kategóriában, amelyben külön felkért, a CSR területén kompetens szakemberekből álló zsűri értékelt.

A MasterCard – év bankja versenyben idén pályázhattak először az Év legjobban kommunikáló bankja címre azok a pénzintézetek, amelyek az elmúlt egy évben új, ötletes kommunikációs kampányt valósítottak meg. A Budapest Bank lett idén a kategória győztese a „Hidd el, lehetséges” üzenetet középpontba állító kreatív platformjával.

Az év bankára kategóriában idén Hegedüs Éva, a GRÁNIT Bank alelnök-vezérigazgatója nyerte el a címet. Ezzel a díjjal a bankszakma a saját körein belül ismeri el a teljesítményt, hiszen a kategória győztesét a bankárok választják ki maguk közül.

Az idei teljes rangsor:

MasterCard – Az év bankja 2015

  1. Erste Bank

  2. OTP Bank

  3. Gránit Bank

MasterCard – Az év lakossági hitelterméke 2015

  1. UniCredit Bank

  2. Erste Bank

  3. CIB Bank – Raiffeisen Bank

MasterCard – Az év lakossági számlacsomagja 2015

  1. Raiffeisen Bank

  2. AXA Bank

  3. FHB Jelzálogbank – MagNet Bank

MasterCard – Az év lakossági megtakarítási terméke 2015

  1. UniCredit Bank

  2. Budapest Bank

  3. Raiffeisen Bank – CIB Bank

MasterCard – Az év leginnovatívabb bankja 2015

  1. Erste Bank

  2. OTP Bank

  3. UniCredit Bank

MasterCard – A pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank 2015

  1. OTP Bank

  2. Budapest Bank

  3. Erste Bank

MasterCard – Az év társadalmilag felelős bankja 2015

  1. MagNet Bank

  2. Budapest Bank

  3. Raiffeisen Bank

MasterCard – Az év ifjú bankára 2015

  1. Somlai Gergely (UniCredit Bank)

  2. Konkoly Miklós (Budapest Bank)

  3. Sziráki László (CIB Bank)

MasterCard – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása 2015

  1. OTP Bank

  2. AXA Bank

  3. Erste Bank

MasterCard – Az év legjobban kommunikáló bankja 2015

  1. Budapest Bank

  2. Axa Bank és OTP Bank

  3. CIB Bank és Erste Bank

MasterCard – Az év bankára 2015

  1. Hegedüs Éva (Gránit Bank)

Sajtóinformáció:

Kocsis Lajos, lajos.kocsis@localtime.hu +36 30 456 56 56

Nóniusz Anita, anita.noniusz@localtime.hu +36 70 424 7917